dissabte, 8 d’octubre de 2016

Pissarra digital interactiva

També hem conegut el funcionament de la pissarra digital interactiva. Gràcies a una breu explicació, un text i un vídeo vam arribar a ser capaços -amb una mica d'ajuda del Santi- de realitzar una activitat amb l'aplicació d'Smart Notebook. Consistia en plantejar un projecte educatiu per realitzar-lo davant dels alumnes a l'aula. Cadascú va agafar qualsevol temari educatiu i ho va convertir amb una activitat interactiva per tal de que els alumnes ho realitzessin en forma d'exercici i es fes més dinàmica la teòrica i per fer més fàcil el seu aprenentatge. El nostre grup es va dividir en 2 per tant, van crear dues activitats diferents. La primera activitat la va realitzar l'Ana Abarca i la Laia Ortiz amb dos altres persones més que no formen part del grup del bloc i la seva activitat, es va basar en les paraules agudes, planes i esdrúixoles en el qual hi havien 3 calaixos i al voltant d'aquests unes imatges d'objectes, animals, etc. i els alumnes havien de col·locar cada imatge en el seu calaix corresponent.


La segona activitat, la va realitzar el Sergi Belencoso i la Júlia Cañellas junt amb uns altres nois, la seva activitat, es va basar en posar els noms de cada planeta i després ordenar-los per ordre en respecte el Sol. Al finalitzar les activitats que cada grup va realitzar vam comprovar com funcionaven allò que havíem creat nosaltres mateixos amb la pissarra digital interactiva. Gràcies a aquesta sessió coneixem una mica com funciona aquest nou mètode d'aprenentatge que cada vegada esta més present a l'educació. Fa que hi hagi una motivació per part dels alumnes a l'hora d'aprendre i interectuar amb les TIC.
     




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada